manifestation_id original_title title_transcription creator contributor publisher pub_date statement_of_responsibility manifestation_price manifestation_created_at manifestation_updated_at manifestation_identifier access_address description note extent dimensions carrier_type edition edition_string volume_number volume_number_string issue_number issue_number_string serial_number isbn issn jpno doi iss_itemno lccn ncid subject:unknown subject:ndlsh subject:bsh subject:lcsh classification:ndc9 classification:ddc classification:ndc8 classification:ndc10 item_id item_identifier call_number item_note acquired_at accepted_at circulation_status shelf library item_created_at item_updated_at 463 コトラーのマーケティング3.0 : ソーシャル・メディア時代の新法則 コトラー ノ マーケティング 3.0 : ソーシャル メディア ジダイ ノ シンホウソク 筑波研究学園都市の生活を記録する会 2010-09 フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン 著; 恩藏直人 監訳; 藤井清美 訳 2400 2016-01-18 20:04:57 +0900 2021-06-11 16:36:31 +0900 http://iss.ndl.go.jp/books/R100000002-I000010976078-00 volume 9784023308398 "" 21818907 "" R100000002-I000010976078-00 "" "" "" マーケティング "" "" 675 "" "" "" 449 9784023308398 675|ふ "" 2016-01-18 20:05:49 +0900 Available On Shelf default laboratory 2016-01-18 20:05:43 +0900 2016-01-18 20:05:49 +0900